piątek, 10 stycznia 2014

Luiza Złotkowska i Perfect

Witam Was ;)
Jestem bardzo szczęśliwy że mamy w końcu weekend!!!! Jestem troszkę wykończony tym tygodniem, a szczególnie wczorajszym dniem, bo miałem ostry wycisk na wf ie, zakwasy będę miał pewnie jeszcze z tydzień, ale opłacało się mam 5 na koniec ;) Mi zostaje jeszcze tydzień ''nauki'' i mam kolejne wolne- ferie ;) Cieszę się niezmiernie ;)
W dzisiejszej notce mowa będzie o Luizie Złotkowskiej, czyli polskiej brązowej medalistce w zimowych igrzysk olimpijskich w łyżwiarstwie szybkim ;) Wraz z Katarzyną Bachleda Curuś i Katarzyną Woźniak zdobyły ten cenny krążek w Vancouver ;) Jestem jej bardzo wielkim fanem, życzę jej kolejnych sukcesów choćby za miesiąc w Soczi ;) Zdobywając ten autograf korzystałem z jej oficjalnej strony http://www.luizazlotkowska.com/  ;) W tej chwili jest komunikat że autografy będą wysyłane dopiero po Soczi, więc trzeba poczekać ;)





Kolejnym autografem jest podpis wspaniałego zespołu Perfect ;) Są oni jednym z moich ulubionych zespołów, mają cudowne piosenki, na pewno wszyscy kojarzą Kołysankę dla nieznajomej, Niepokonani, Nie płacz Ewka, Chcemy być sobą, Ale w około jest wesoło, Niewiele ci mogę dać, Autobiografia, po porostu to są przeboje wszech czasów ;) Jestem bardzo szczęśliwy że mam te podpisy w swojej kolekcji !! Autograf tego zespołu zdobyła dla mnie znajoma, która była na ich koncercie i za co jej bardzo dziękuję, co prawda podpis jest na kartce, ale i tak jestem baaardzo zadowolony ;)








Przypominam Wam że nadal trwa konkurs na ostemplowane znaczki, które możecie do mnie wysyłać przynajmniej do końca stycznia, bardzo serdecznie zapraszam was do wzięcia udziału, gdyż możecie pomóc w ten sposób innym ;) A i nagrody na pewno będą ciekawe i fajne ;) Jeśli macie jakiekolwiek pytania, to śmiało piszcie do mnie na maila gawron030796@interia.pl ;) 

Pozdrawiam
Adam ;) !

9 komentarzy: