niedziela, 24 czerwca 2012

KONKURS !!!!!!!

Ogłaszam dla Was konkurs ! a mianowicie proszę Was napiszcie mi w mailu jak rozpoczęła się Wasza przygoda z autografami, jaki był pierwszy i jaki jest wasz ulubiony autograf. Myślę że rozwinięcie do 7-8 zdań powinno wystarczyć :) ale oczywiscie im więcej tym lepiej :) konkurs trwa od dziś do 5 lipca :) w temacie na maila napiszcie ''konkurs''. Nagrody będą na pewno bardzo ciekawe, wiem już co ale nie zdradzam :)
Mam jeszcze jedną prośbę, informujcie mnie o NN, i komentujcie każdy post, bo jakoś mało mam komentarzy :) Pozdrawiam i licze na pomysłowość, do pewności mój mail to   gawron030796@interia.pl

7 komentarzy:

  1. Super pomysł na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i wymysliłeś;) super napewno wezme udział a co do nagrody to pewnie autografy ;) heheh ide mysleć jak napisać ;) aha u mnie NN ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba fajne !!! dziękuję:) już zagladam do ciebie

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Świetny pomysł, na pewno wezmę w nim udział ;)
    http://autografy-arka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pomysłu na Konkurs. Moją odpowiedź już wysłałam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za miłe słowa !!!

    OdpowiedzUsuń