środa, 5 września 2012

Agnieszka Cyl i Stachursky

Hejka!! przepraszam was za krótką nieobecnosć spowodowaną rozpoczęciem roku szkolnego, nowa szkoła i późne pory przychodzenia do domu mówią same za siebie...:/ ale na bloga zawsze znajdę chwilkę i właśnie opiszę autografy agnieszki cyl, polskiej biathlonistki, graf bardzo fajny, ogólnie lubię zbierać autografy sportowców, drugi graf to Stachursky ;) również bardzo mi się podoba pisałem @ ale nie pamiętam jakiego ;) Dodam że autograf Agnieszki jest z dedykacją a Stachurskiego bez dedykacji ;) A adres do Agnieszki to :

Agnieszka Cyl
ul.kurpiowska 8/27
40-215 katowice






PS: W tym tygodniu jak na razie dostałem autografy od : Anna Palka, Brathanki, Julia Pietrucha+list ;) notki o nich w swoim czasie
A jak tam u Was w szkole ?? informujcie mnie o nn

5 komentarzy:

  1. Gratuluję. :))
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam,
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję : ) A szczególnie Stachurskiego ; ) Zapraszam do mnie nie dawno była notka ; ) autografy-lila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :)
    też mam Stachurskiego, ale zdobyłam go osobiście ^^
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za komcia :) za dodanie do linkow :) u mnie też jesteś w linkach,ale znowu się cos zepsulo mi na blogu :( u mnie nn www.grafki-ani.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń