sobota, 24 sierpnia 2013

Przyjaciółki

Witam Was znów, w sobotę, bo mam czas i ochotę napisać notkę ;) Dzisiejszy wpis dotyczy autografów wszystkich przyjaciółek z serialu ''Przyjaciółki'' nadawanego na Polsacie ;) Wszystkie aktorki i każdą z osobna bardzo lubię, wszystkie są wspaniałymi aktorkami i cieszę się że mam wszystkie autografy ;) Autograf otrzymałem po napisaniu listu na adres pewnego studia filmowego ;) Aders nie jest trudny do znalezienia, ale obiecałem komuś że nie podam tego adresu tutaj, ale i tak wiem że większość z was ma te podpisy ;) Otrzymałem piękne zdjęcie z autografami wszystkich przyjaciółek ;)



Jutro zapowiada się dla mnie bardzo ciekawy wieczór, ponieważ w pobliskim miasteczku odbywa się koncert zespołu Lady Pank, i raczej się na niego wybieram, trzymajcie kciuki żeby udało się zdobyć autograf ;) Jestem mega szczęśliwy że jadę na ten koncert, bo bardzo lubię ten zespół i wszytskie ich piosenki ;)

A teraz mały komunikat dla zwyciezców mojego konkursu, w poniedziałek wysyłam nagrody ;) Myślę że będą się podobały i że będziecie się cieszyli ;)

Amen

Pozdrawiam
Adam ;)

7 komentarzy:

  1. gratuluję, zwłaszcza Małgosi Sochy :)
    ja ide na Lady Pank 21 września, już nie mogę się doczekać^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję!
    Mój ulubiony serial! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo gratuluję , kiedy wysyłałeś list?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!

    Ja już dodałem Cię do listy blogów, a Ty możesz się odwdzięczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Mnie się nie udało zdobyć podpisów po koncercie Lady Panku :(

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję!!
    i życzę powodzenia z Lady Pank ;)

    OdpowiedzUsuń