czwartek, 17 października 2013

Grzegorz Wons

Witajcie !!!
W końcu coś zaczęło się ruszać po długich pustkach nadeszły chwile radości, w zeszłym tygodniu 5 listów i to od kogo: Beata Tadla, Otylia Jędrzejczak, Jerzy Bończak, Małgorzata Rozenek i Andrzej Wajda a w tym tygodniu narazie dwa od Doroty Kolak i Anny Kózki, także jestem MEGA szczęśliwy bo prawie miesiąc nie dostawałem nic! To na tyle, czas sprytnym sposobem przejść do sedna, czyli autografu polskiego aktora Grzegorza Wonsa, ja osobiście bardzo tego pana lubię za świetne role m in w Ranczo, Halo Hans, Mamuśki, U fryzjera i z wielu innych. Autografy są abrdzo fajne, każdy z dedykacją co cieszy jeszcze bardziej, lecz nie musiało być ''dla Pana'', bo nie jestem do tego przyzwyczajony ale tak jak jest jest dobrze ;)  Do pana Grzegorza wysłałem list, zdjęcie, dwie karteczki, kopertę zwrotną na adres teatru

Teatr Kwadrat
ul. Piękna 43 lok. 31
00-672 Warszawa
(wejście od ul. Koszykowej 58, Vp.)
dla Grzegorza Wonsa








W sobotę tj 19 października wybieram się nw wycieczkę do Oświęcimia, a dokładniej jadę na wesele mojego kuzyna w te okolice, mamy spory kawał drogi przed sobą, ale na pewno wszyscy będą mieli wspaniałe humory ;) Także w sobotę i w niedzielę na pewno nie będę zamieszczał notki, najprędzej w poniedziałek !



Pozdrawiam
Adam!

6 komentarzy: