środa, 5 marca 2014

Beata Tadla

Witajcie ;)  Szybko i na temat ;)
Dzisiejsza notka jest poświęcona dziennikarce Beacie Tadli.  Znamy ja głównie z prowadzenia niegdyś w stacji TVN ''Faktów'' i wiele innych ciekawych programów informacyjnych o kraju i świecie. Obecnie możemy ją oglądać w stacji TVP1 gdzie jest gospodynią ''Wiadomości'' i programu ''Dziś wieczorem'' nadawany po Wiadomościach w TVP Info ;) Pani Beata jest bardzo fajną osobą, bardzo ładnie prezentuje się podczas emisji programu Wiadomości, zawsze jest kulturalna i przygotowana. Postanowiłem do niej napisać, ponieważ bardzo ją lubię ;) Wysłałem do niej list, kopertę zwrotną, zdjęcie, dwie karteczki i wszystko ładnie podpisała ;)
Pisałem na adres :

Telewizja Polska S.A.
ul. Jana Pawła Woronicza 17
00-999 Warszawa

Dla Beaty Tadli 





Kochani wyniki konkursu ogłoszę wkrótce, ponieważ spływają do mnie jeszcze ostatnie przesyłki ;) 

Pozdrawiam
Adma ;) !!

5 komentarzy: