środa, 6 lutego 2013

Robert Lewandowski

Hejo ;)))!!!!
Jest to mój drugi autograf od tego wspaniałego piłkarza, a mianowicie od Roberta Lewandowskiego, pierwszy raz pisałem na Borussię Dortmund, a teraz na adres poniższy ;) Z autografu ciesze się ogromnie, ponieważ Robert to jeden z lepszych polskich piłkarzy i jest dumą narodu, bo strzelił pierwszego gola dla biało-czerwonych na euro ;) List wysłałem 12 grudnia, dostałem 27 grudnia, więc, na prawdę bardzo szybko, otrzymałem zdjęcie z podpisem Roberta, autograf jest oryginalny ;) Pisałem na adres  
        Sz.P.
Robert Lewandowski 
CK Sport Management 
MILLENIUM HOUSE
ul. Mokotowska 15a lok. 3 00-640 Warszawa


 Informujcie o NN
Pozdrawiam 
Adam

8 komentarzy:

  1. gratuluję, ja niestety dostałam zdjęcie z reprezentacji a wolałabym z BvB.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Robert to jeden z nielicznych piłkarzy, jakich kojarzę... pisałam do niego jakiś czas temu na adres Borussi, ale chyba napiszę jeszcze raz, na ten polski adres.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Nie jestem wielkim fanem piłki, ale to jeden z niewielu piłkarzy jakich znam i uważam za bardzo dobrych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję autografu.Robert jest na prawdę dobrym piłkarzem.. szkoda tylko,że wczoraj nie udało mu się strzelić gola w meczu z Irlandią, ale widać ,że się starał a to jest najważniejsze :)
    Pozdrawiam.
    www.autografymagoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam na wymianę/sprzedaż kilka autografów piosenkarki Juli. Jeśli jesteś chętny/a napisz do mnie na @ kicha594@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;) co do Roberta to szczerze za nim nie przepadam, bo według mnie zachowuje się jak rozkapryszony gwiazdor, co zresztą można przeczytać z opisów kolekcjonerów którzy go spotkali, na boisku też to widać. Co nie zmienia faktu, że te bramki udaje mu się strzelac.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. W większości podzielam zdanie Rzelika. Szkoda, że wczoraj nie wykorzystał okazji sam na sam z bramkarzem...
    Tak czy siak- gratuluje i zapraszam do siebie na nn ;)

    OdpowiedzUsuń