czwartek, 7 marca 2013

Sebastian Chmara, Danuta Hübner, Michel Moran

Witajcie moi mili, przepraszam Was że tak długo nie napisałem pisałem ani jednej notki, ale wiązało się to z kilkoma kłopotami, m in remont pokoju, brak dostępu do internetu i takie tam, ale już nadrabian stracony czas, co się odwlecze to nie uciecze jak mówią ;)
A mianowicie pierwszy autograf jest od Sebastiana Chmary, polskiego sportowca, bardzo się cieszę, pisałem na adres mailowy i niestety nie podam go tutaj, nie jest trudny w zdobyciu, poruszcie głową i adres jest wasz ;) W odpowiedzi otrzymałem zdjęcie z autografem bez dedykacji, czas był bardzo krótki nieco ponad tydzień ;)
Kolejny autograf jest od Danuty Hubner, polskiej ekonomistki i polityk, równiez pisałem na maila, nie pamiętam na jakiego, ale jak ktoś chce na pewno znajdzie, albo mogę pomóc ;)
Kolejny jest od Michela Morana, polskiego kucharza i jurora programu Masterchef, autograf jest  bardzo cenny ponieważ polubiłem jego skromną osobę, jest ciepły miły i ma fajny śmieszny akcent ;) Pisaęłm również na maila, adres to  bistrodeparis@o2.pl 
A teraz zdjęcia 



Narazie tyle podpisów wystarczy, będę się starał częściej dodawać notki, chyba że coś się stanie z moim komputerem xD ;))  
Przepraszam również za opóźnienia w konkursie na znaczki, wiem że miał się skończyć w końcu lutego, ale z powodu mojej krótkiej nieobecności przedłużam go ostatecznie do 15 marca, także jak ktoś ma jeszcze jakieś znaczki obojętnie jakie, to zapraszam do wzięcia udziału, nagrody będą ciekawe, np koperty, słodycze, gadżety itp ;) 
Pozdrawiam 
Adam  


5 komentarzy: