niedziela, 24 marca 2013

Wojciech Jaruzelski

Teraz opisuję jeden z najcenniejszych autografów w mojej kolekcji, jakim jest podpis od prezydenta Wojciecha Jaruzelskiego ;) Myślę że to osoba kontrowersyjna, lecz dla mnie to wielki człowiek, pamiętam z opowiadań rodziców i dziadków że wprowadził stan wojenny i w tamtych czasach nie każdemu się to podobało, ale widocznie takie były realia ;) Adresu wam nie podam bo to jest prywatny do pana Wojciecha ;)To już jest na prawdę człowiek w podeszłym wieku i nikt by nie chciał by was zasypywali listami ;)  Wysłałem list z kopertą zwrotną, otrzymałem dwie karteczki z podpisem i dedykacją nzawiskową ;) Podam Wam tutaj tylko jedno ze zdjęć, bo drugie gdzieś się zapodziało ;) Drugi autograf jest praktycznie taki sam ;)



Pozdrawiam
Adam

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Wysłalem do niego książkę 27.08.12r. i dotąd bez odpowiedzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż, może zły adres? Albo list się zawieruszył, ja szybko otrzymałem, wyśłij jeszcze raz ;)

      Usuń
  3. Gratuluję ! też posiadam podpis pana Wojciecha !
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mógłbyś podać adres do Wojciecha Jaruzelskiego, szukałem i nigdzie nie mogę znaleść Będę bardzo wdzięczny
    Mój email : krystian2001-7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja też sam szukałem, szukaj a znajdziesz ;)

      Usuń
  5. Witaj czy możesz zdradzić ile czasu czekałeś na autograf ?:) bo czekam drugi tydzień już :|

    OdpowiedzUsuń