niedziela, 19 maja 2013

Henryk Gołębiewski

Teraz opiszę autograf od wspaniałego polskiego aktora jakim jest Henryk Gołębiewski. Pan Henryk jest z znany z serialu Podróż za jeden uśmiech i z wielu ról epizodycznych w mnóstwie seriali ;) TO z pewnością mistrz epizodu ;) Bardzo tego aktora lubię i około rok temu wysłałem do niego maila i na podany w nim adres pocztowy wysłałem kopertę, autograf otrzymałem po około 7 miesiacach, więc dosyć długo, ale zawsze nadzieję trzeba mieć ;) Do pana Henryka należy wysłać prośbę o autograf na maila z tej strony http://henrykgolebiewski.pl/index.php/autografy

Do następnej notki ;) 
Pozdrawiam
Adam! 

6 komentarzy:

  1. gratulacje! skorzystam z maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) również skorzystałem z maila :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje!
    dodałam Cię do "Listy blogów" na mojej stronce ;)
    http://autografy-maryni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie . Zapraszam do mnie
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń