czwartek, 2 maja 2013

Jola Fraszyńska

Witajcie, ;)
Teraz opiszę autograf od wspaniałej aktorki! Jest nią Jolanta Fraszyńska, bardzo ją lubię i cenię za wszystkie role, szczególnie w serialach Licencja na wychowanie, na dobre i na złe oraz wielu innych ;) Bardzo podobało mi się jak zasiadała w jury programu taniec z gwiazdami ;) Pani Jola to strasznie miła, ciepła i sympatyczna osoba oraz z dużym poczuciem humoru ;) Pisałem do niej kilka razy daawno e maila, lecz brak odpowiedzi, i w końcu wysłałem na adres teatru w którym gra, adres podał mi jej serialowy mąż Dariusz Wiktorowicz, w liście który mi wysłałem ;) Najważniejsze że w końcu autograf jest w mojej kolekcji ;) Wysłałem list z kopertą zwrotną, i karteczkami a otrzymałem wszystkie karteczki podpisane ;) Aby zdobyć takowy autograf wystarczy napisać miły list na adres
Teatr 6.piętro
PKiN, Plac Defilad 1
(wejście od ul. Marszałkowskiej)
00-901 Warszawa

dla Jolanty Fraszyńskiej 





Pozdrawiam!
Adam

6 komentarzy: