sobota, 30 listopada 2013

Maja Popielarska

Witajcie w ostatni dzień listopada ;) Drogi czasie jakbyś mógł lecieć troszkę wolniej to byśmy się nie pogniewali ;D Nie no na serio, już mamy adwent, roraty, mikołaj, prezenty, choinki, itp, a nie dawno były wakacje ;) Za chwilę trzeba prezenty kupować lub jak niektórzy to robią teraz, choinkę przystrajać, zdawać ostatnie oceny w szkole i poprawki, masakra ;) Trzeba by się w końcu znowu wybrać na lodowisko, kto z was lubi jeździć na łyżwach ? Szczerze ja byłem w moim życiu tylko dwa razy, ale spodobało mi się to bardzo i w przyszłym tygodniu chyba znowu z siostrą się tam wybierzemy ;)
W dzisiejszej notce mowa będzie o Mai Popielarskiej, prezenterki pogody w Tvn i prowadzącej program ''Maja w ogrodzie'', bardzo lubię gdy ona prowadzi pogodę bo od razu wiadomo że będzie słońce i ciepło, ona jest przesympatyczna i bardzo miła ;) Uwielbiam jej program o ogrodzie, bo można się w nim wiele dowiedzieć, i ogólnie lubię takie programy ;) Zawsze w niedzielę o 8 00 przed wyjściem do Kościoła siadam i ją oglądam ;) Autograf jest o tyle dziwny, że Maja wysłała mi zdjęcie z dedykacją dla... nie, nie Adama lecz Patrycji i Matyldy, z datą 15 lipca roku 2012, a ja go otrzymałem 23 maja tego roku ;) Coś się jej musiało pomieszać ;) Trochę to dziwne mieć dedykację od Mati i Pati, ale dobre i to ;) Wysłałem do niej list, zdjęcie, dwie karteczki i kopertę zwrotną na poniższy adres a otrzymałem zdjęcie z podpisem oraz dwie moje karteczki bez dedyku ;) Adres do niej to :

TVN S.A. 
ul. Wiertnicza 166
02-952 Warszawa

dla Mai Popielarskiej 









 Pozdrawiam
Adam!

 

13 komentarzy:

  1. To ciekawe co dostałeś. Załączamy linka do naszego zdjęcia - wygląda jakby twoje zdjęcie było skopiowane z naszego bloga i wywołane. Zobacz dokładnie, czy autograf jest napisany czy wydrukowany. Oczywiście gratulujemy.

    http://mati-pati.blogspot.com/2012/07/25072012-maja-popielarska.html

    Pozdrawiamy
    Mati & Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest troszkę inny, na moim nie ma podpisu Mai tylko serdeczności, ale podpis łudząco podobny... ciekawa historia... nie wiem co o tym myśleć, może Maja chciała wysłać wam dwa i pomyliła się ?

      Usuń
    2. ten autograf był zdobyty osobiście przez naszego znajomego (patrz Anonimowy :-). A podpis na dole jest odcięty.

      Usuń
  2. Ooo... Ten autograf na zdjęciu z autografem z dnia 15 lipca 2012 r. zdobyłem ja dla Matyldy i Patrycji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne że ty go zdobyłeś dla Matyldy i Patrycji skoro ja mam go w swojej kolekcji ;)

      Usuń
    2. Dziwna sprawa, dlaczego Maja miała ten podpis u siebie, skoro Wasz znajomy =zdobył go dla Was ?

      Usuń
  3. rzeczywiście ciekawa sprawa :D tak czy inaczej gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha :D zagmatwana sprawa :)
    ale gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń