piątek, 27 grudnia 2013

Honorata Skarbek i Konkurs

Witajcie poświątecznie ;)Szybko ten czas zleciał, teraz już tylko sylwester nowy rok i znowu szkoła;)
W dzisiejszej notce mowa będzie o piosenkarce Honey, chyba wszystkim znana ;) Bardzo ją lubię, ponieważ pomimo swojego młodego wieku osiągnęła bardzo wiele sukcesów ;) Jej największe hity to Runaway, LaLaLove, Sabotaż,  no i Nie powiem jak ;) Honey jest dla mnie wielkim wzorem do naśladowania, ponieważ jest piosenkarką, blogerką modową, autorką tekstów, angażuje się w wiele akcji charytatywnych, po prostu ją podziwiam ;)  Od Honoraty otrzymałem widokówkę, taką jak wielu z was z podpisem, bez dedykacji ;) Wysłałem list, koperte zwrotną na adres :
Honorata Skarbek
Broniewskiego 28/36 a
59-500 Zgorzelec  







Pamiętajcie o trwającym konkursie na zrzut ekranu, jak na liczniku moich odwiedzin pojawi się liczba dokładnie 55 852 to zróbcie zrzut i jak najszybciej wyślijcie do mnie na adres @ gawron030796@interia.pl. O nagrodach już mówiłem w poprzedniej notce ;) 

Bądźcie czujni, za niedługo powinna się pojawić ta liczba na liczniku ;) 


Pozdrawiam
Adam!

12 komentarzy:

  1. nie przepadam za nią, ale gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję... mimo iż nie darze ją wielką sympatią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Każdy ma swoje zdanie, i cieszę się że o tym napisałaś ;) Ja ją bardzo lubię ;)

      Usuń
  3. Gratuluję :)) też mam jej podpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog- kolorowy i ciekawy- super Adam!!!
    Zaczynam dopiero moją drogę z autografami. Zapraszam na mojego bloga- współpraca zapewniona:)
    http://autografymarczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest adres prywatny, nie można go podawać! (gratuluję)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest adres prywatny, nie można go podawać! (gratuluję)

    OdpowiedzUsuń