poniedziałek, 23 grudnia 2013

Julia Michalska

Witam Was w ten już świąteczny czas ;)
Czas na kolejną notkę ;) Bohaterką dzisiejszej notki jest Julia Michalska, czyli brązowa medalistka z Londynu w wioślarstwie, medal zdobyła wraz z Magdą Fularczyk ;) Postanowiłem do niej napisać, bo bardzo ją lubię, jest bardzo skromna, pomimo wielkiego sukcesu ;) Kibicowałem im podczas Igrzysk z całej siły no i udało się, panie dołączyły do grona medalistek olimpijskich ;) Ja ogólnie bardzo lubię sport i sportowców i każdy podpis naszego rodaka który odniósł niebywały sukces cenię ;) Tak też jest z Julką i Magdą ;) Julia jest również złotą i brązową medalistką mistrzostw świata ;) Otrzymałem od niej dwie karteczki z podpisem, lecz bez dedykacji, ale i tak bardzo się cieszę ;) Do Julii wysłałem list, kopertę zwrotną i dwie karteczki na adres :
PTW Tryton           
ul. Piastowska 38
61-556 Poznań
dla Julii Michalskiej











Korzystając z okazji chcę Wam wszystkim życzyć zdrowych, wesołych, radosnych świąt Bożego Narodzenia, abyście je przeżyli w gronie rodziny, w miłej atmosferze, dużo prezentów pod choinkę i dużo radości oraz wszystkiego co najlepsze ;) !!!!!!!!







PS : Pamiętajcie o trwającym konkursie na zrzut ekranu, jak na liczniku moich odwiedzin pojawi się liczba dokładnie 55 852 to zróbcie zrzut i jak najszybciej wyślijcie do mnie na adres @ gawron030796@interia.pl. Nagrody to :
1 miejsce oryginalny, jeszcze ciepły autograf Mai Szymanowskiej na pięknym zdjęciu A5, czekolada formy Milka 100 gr, 6 znaczków do własnej dyspozycji
Jeżeli uda się zrobić ten zrzut jeszcze kilku osobom, to też je nagrodzę autografem Mai i czekoladką ;)

Myślę, że nagrody są fajne, co ??


Pozdrawiam cieplutko
Adam!!

5 komentarzy: