środa, 8 sierpnia 2012

Bogusław Kaczyński

Ostatnimi czasami dostałem również przesyłkę z autografem pana Bogusława Kaczyńskiego, ale w srodku nie tylko był autograf, a j bo ponadto pan Bogusław przesłał mi mały kalendarzyk na biurko, z tematyką Jana Kiepury i dwie ulotko o Chopinie ;) bardzo się ucieszyłem z tych gadżetów ;)wystarczy tylko napisać formularz na tej stronie:      http://www.boguslaw-kaczynski.pl/234,Kontakt
                                                  
                                                    tył  


                                                  przód

2 komentarze:

  1. Gratulacje też wysłałem prośbę o autograf do pana B.Kaczyńśkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam , zapraszam do mnie u mnie nowa notka i nowe 3 autografiki :) pozdrawiam
    www.autografyprzemka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń