wtorek, 21 sierpnia 2012

Zenon Laskowik

Witam was, ten autograf dostałem w połowie lipca, a jest on od polskiego wspaniałego kabareciarza Zenona Laskowika, bardzo się ucieszyłem z tego autografu, zresztą jak ze wszystkich ;) pan Zenon napisał bardzo fajną dedykację ''naszemu Adamowi'' ;))) bardzo fajna ;))) pisałem na adres @ ania@laskowik.pl                 czekałem dosyć długo, choć nie najdłużej, około 3 miesiące :)
Pochwalę się wam z dzisiejszej koperty, dotykam kopertę i jest jakaś twarda i w środku jest coś kwadratowego......;) otwieram a w niej płyta z podpisem dobrze zapowiadającej się wokalistki Pati Sokół ;) cieszę się z niego bardzo, notkę z nią podam później





Pozdrawiam Adam i informujcie mnie o NN ;))))))))))

8 komentarzy:

  1. Gratuluję! Ja też czekam i czekam, i jakoś odpowiedź od Pana Laskowika nie chce nadejść...
    PS. Zapraszam na nową notkę. :)
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zrzut, ale nie mogę wysłać Ci go na pocztę :< Nie wiem czemu.
    Arek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arek bo złego @ tutaj podał. Dopiero w ramce po prawej stronie na dole masz tego dobrego.

      Usuń
  3. tak się składa, że złapałam licznik, ale mam problem z wysłaniem screenu. Próbowałam już z 2 kont mailowych. Niestety wyskakuje mi błąd, że takiego maila nie ma :(

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę :)Już wysłałam... mam nadzieję, że oba nasze screeny zostaną uwzględnione!

    Pozdrawiam bardzo serdecznie;

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. hej od Pati sokół tez moze dostane bo dosc dawno wysłałam i wysłała @ ze wysle ;) a od tego pana z korzystam z twojeg adresu jesli moge ;) pozdrawiam i gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń