poniedziałek, 5 listopada 2012

Jurek Owsiak

Mam mało czasu, wiec szybka notka, na ten autograf czekałem długo, tzn wysyłałem kilka maili i jeden list i nic i jeszcze raz ostatnio wysłałem mail i w końcu przyszedł, a jest on od polskiego działacza charytatywnego Jurka Owsiaka, ciesze się z niego bardzo, gdyz bardzo go lubię i bardzo mi imponuje swoją działalnością  ;))
Autograf jest z bardzo miłą dedykacją '' Adam Siema i 2012 rok '' ;) pisałem maila na adres 
wosp@wosp.org.pl




Pozdrawiam
Adam

4 komentarze:

  1. Gratuluję autografu! Ja miałam więcej szczęścia, bo otrzymałam autograf od Owsiaka po pierwszej wysłanej prośbie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :)
    też mam ten autograf :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Świetny gość :)
    Zapraszam do siebie na nową notkę
    Arek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wysyłałem już kilka maili i nic chyba muszę znowu wysłać :)
    pozdrawiam i gratuluję ! u mnie nn ;)

    OdpowiedzUsuń