wtorek, 20 listopada 2012

Marcin Bosak

W zeszłym tygodniu w końcu doszedł do mnie list, na który czekałem bagatela, aż 10 miesiecy, ale to nie jest najdłużej, ale  też bardzo długo... ;) Jest on od aktora Marcina Bosaka ;) Jednak cieszę sie że ni zowąd przyszedł, bo w ogóle sie go niespodziewałem liczyłem ze będzie to jakiś który na bieżąco wysyłam ;)  Adresu nie pamiętam, przepraszam, wybaczcie to było 10 msc temu i nie wiem gdzie pisałem ;)) Dostałem karteczke z autografem i dedykacją ;)
Dziś dostałem, trze grafy od Małgorzaty Musierowicz, Tomasza Kamela i Jurka Owsiaka ;))
jutro wysyłam znów kilka listów ;))))






Informujcie o NN
Pozdrawiam Adam

4 komentarze:

  1. Gratuluję autografu po takim czasie! :)
    Pewnie ładnie miła niespodzianka dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Świetny aktor. Zapraszam do siebie na nn.
    Arek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie. Wczoraj dostalam wymazony autograf. Czyli od Milow z plyta :)))) Mega, no nie ?

    OdpowiedzUsuń