piątek, 14 grudnia 2012

Grzegorz Fijałek, wyniki konkursu!

Witajcie! Już nie co ponad tydzień do Świąt, ja cieszę się bardzo, bo to magiczny czas, te zapachy, ta atmosfera już powoli się udziela ;) Zawsze mam szczęście w okresie Świąt, jak przed rokiem tak i teraz w tym tygodniu dostałem codziennie list, i jestem z tego bardzo zadowolony ;) W szkole są ostatnie zaliczenia, ostatni tydzień nauki i już czas wolny ;D Chyba każdy z Was się cieszy ;)!
Teraz opiszę autograf który dostałem około 3 tygodnie temu, jest on od Siatkarza plażowego, reprezentanta polski na Igrzyskach w Londynie  Grzegorza Fijałka ;) Czekałem około miesiąca, otrzymałem za to trzy ładne widokówki z jego wizerunkiem i podpisem, z których się ucieszyłem, bo myślałem że znów będzie podpis na kartce, a tu miła niespodzianka, adresu niestety nie podam, ponieważ jest to prywatny adres do pana Grzegorza ;)
Zdjęć niestety nie dodam



Konkurs na złapany licznik wygrał Adam K. , nagroda już została wysłana, gratuluję ;)

Zapraszam Was wszystkich do brania udziału w moim konkursie na ostemplowane znaczki, wszystkich zachęcam, nagrody będą ciekawe, wystarczy mi wysłać jakieś ostemplowane znaczki jak takowe posiadacie, na adres który wam podam w moim mailu gawron030796@interia.pl 
Konkurs przedłużam do końca stycznia ;)!!!!! ZAPRASZAM

Informujcie nie o waszych nowych notkach ;)!
Pozdrawiam Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz