wtorek, 11 grudnia 2012

Łukasz Żygadło

Hejka ;))
Opisuję autograf świetnego polskiego siatkarze Łukasza Żygadły, autograf ten dostałem po wysłaniu listu na poniższy adres, czekałem około 3-4 tygodnie ;) Otrzymałem od niego ładną pocztówkę z podpisem ;)) Autograf ten jest bardzo cenny, ponieważ uwielbiam polską siatkówkę ;))
Przepraszam ale znów zdjecia nie dodam, nadrobię to później ;)) Pisałem na adres ;
Łukasz Żygadło
Urząd Pocztowy
ul. Mieszka I 4
66-101 Sulechów
3 skr. nr 13


A jak tam u Was ??? Pewnie duzo nauki ;) Koniec semestru, wiem coś o tym ;))))

Na osłodzenie tego zimowego popołudnia posłuchajcie nowej piosenki Eweliny


Trzymajcie się gorąco !!!
Pozdrawiam Adam ;))

4 komentarze:

  1. gratuluję, również mam ten autograf w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje ;) czekam na zdjęcie, chętnie zobacze

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Również bardzo lubię siatkówkę!
    A autograf Łukasza był moim pierwszym w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martwcie się, zdjęcie postaram się dodać później,
    To bardzo się cieszę z tego Asiu, mój pierwszy to Aga Włodarczyk ;)!

    OdpowiedzUsuń