piątek, 21 grudnia 2012

Małgorzata Musierowicz

Cześć i czołem ;)) Postanowiłem napisać szybką notkę, mam chwilkę czasu ;)) W tym tygodniu doczekałem się listów tylko w dwa dni..;( dobre i to jak na czas przed świąteczny, wczoraj dostałem m in autograf Andrea Anastasi, z którego się ogromnie cieszę, zdobyła go dla mnie znajoma, dziękuję jej bardzo ;))

Ale przechodząc do sedna, jakiś czas temu dostałem autograf, na który czekałem z niecierpliwością, ponieważ bardzo lubię panią Małgorzatę Musierowicz, bo właśnie od niej dostałem wtedy, czekałem około 3 tygodnie, wysłałem list i kopertę zwrotną, otrzymałem kartkę z autografem i dedykacją nazwiskową, bardzo się z tej zdobyczy cieszę, gdyż pani Małgorzata to jedna z moich ulubionych pisarek, no i autograf z dedykacją nazwiskową to jest coś ;) Pisałem na adres
Wydawnictwo Akapit Press sp z o.o.
ul. Łukowa 18 B
93 437 Łódź
dla Małgorzaty Musierowicz

Zdjęcie dodam później ;)

Teraz mały akcent świąteczny ;)




                              Przypomnienie o konkursach 
Jeśli ktoś dopiero teraz czyta, chcę przypomnieć o dwóch konkursach pierwszy to konkurs na ostemplowane znaczki, chyba wecie o co chodzi, drugi to konkurs na kartkę świąteczną oraz opowiadanie z tradycjami świątecznymi ;)) Wszystkich Was chętnie zapraszam i zachęcam do obydwu konkursów, nagrody będą ciekawe ;))

Informujcie mnie o NN'
Pozdrawiam
Adam

3 komentarze:

  1. gratulacje ;) moze dodawaj zdjecia? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam:) Przeniosłam bloga na nowy adres. autografykingi.blogspot.com Proszę o dodanie mnie do linków lub zmienienie adresu....

    OdpowiedzUsuń