wtorek, 29 stycznia 2013

Basia Ritz

Kolejny cudowny autograf z serii Masterchef, jak na razie jeszcze mam do opisania jeden z masterchefa, ale to później ;) Zajmijmy się tą notką, autograf jest od nie byle kogo, bo od zwyciężczyni polskiej edycji Masterchef, pani Basia jest cudowną osobą, miłą, ciepłą, a w programie niebywale gotowała, z pasją, natchnieniem, po prostu widać że to kobieta z pasją i nigdy jej nie porzuci ;) Pani Basia prowadzi również
bloga kulinarnego, na którego zapraszam  http://kulinarnamekka.blogspot.de/ 
Panią Basię mogliśmy oglądać w różnych przedsięwzięciach, np na WOŚP w Krakowie, na kulinarni.pl oraz w innych ;))) Życzę Pani Basi wszystkiego dobrego !
Na autograf czekałem około tydzień, pisałem do Pani Basi na jej konto na facebooku, otrzymałem zdjęcie z autografem i dedykacją ;) Dodam jak dwie notki wcześniej autograf dotarł do mnie w wigilię, ale to była radość wtedy, 4 listy  ogólnie dostałem, taka wigilia mogła by być codziennie ;))




Informujcie o NN
Pozdarwiam
Adam

2 komentarze:

  1. Gratuluję :)
    też posiadam autograf pani Basi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zacząć oglądać telewizję, przynajmniej będę wiedziała kim są Ci wszyscy nowi celebryci. :(
    Tak czy inaczej gratuluję. :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń