środa, 9 stycznia 2013

Magdalena Zawadzka

Witajcie !!!
Opiszę autograf wspaniałej polskiej aktorki pani Magdaleny Zawadzkiej, znamy ją z wielu polskich seriali, z autografu bardzo się cieszę, dostałem, zgadnijcie ... zdjęcie, nieeeeee :)! !!! Oczywiście moja ulubiona karteczka, już się przyzwyczaiłem, kartka jest ładna z autografem dedykacją i podziękowaniami za list ;) List wysłałem 22 listopada, a otrzymałem dokładnie 12 grudnia, czas oczekiwania krótki, Pisałem na adres gdzie pani Magdalena gra
Och - Teatr
ul. Grójecka 65
02-094 Warszawa
Dla Magdaleny Zawadzkiej




A właśnie co do nagród w konkursach, myślę ze jak wyjawię co nie co to chętniej będziecie brali udział w konkursach, więc nagrodami na pewno będą znaczki, koperty, słodycze, oraz jakieś inne gadżety, na pewno na coś wpadnę ;)) Zachęcam do brania udziału, Jakieś pytania ??? Chętnie odpowiem na @  gawron030796@interia.pl

Pozdrawiam serdecznie
Informujcie o NN
Adam

6 komentarzy:

  1. Gratuluję autografu! Chodź osobiście się przyznam, że nie lubię autografów na kartkach ;P
    Ale jakby nie patrzeć autograf jest! Kolejny do kolekcji i kolejny sukces, więc gratuluję! :)

    PS Do kiedy trwa dokładnie konkurs na znaczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, zawsze na zdjeciu jest fajnie, ale tak to wiem na 100% że oryginał ;)
      Konkurs na znaczki trwa jeszcze długo, na pewno do końca stycznia, jak będzie mało chętnych, to na pewno przedłuże do lutego ;)

      Usuń
  2. Gratuluję!
    Ja miałam to szczęście złapać Panią Magdę osobiście i tak, Twój podpis jest oryginalny. To charakterystyczne "z"... :)
    Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! Wspaniały autograf !
    Pozdrawiam Kasjannna94

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdobyczy :)Zapraszam na nn :)http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń