czwartek, 15 maja 2014

Dorota Segda

Witajcie, piszę tę notkę w chwili gdy jestem chory. Dopadła mnie jakaś grypa, ból gardła, kaszel, bóle stawów... nie mam ochoty na nic. Także szybko się sprężę.
Jest to podpis od polskiej świetnej aktorki Doroty Segdy, znanej m in. z seriali Ranczo, Barwy szczęścia, Ludzie Chudego oraz Na dobre i na złe. Jestem ogromnym fanem pani Doroty i bardzo się cieszę z tego podpisu, pani Dorota to świetna aktorka i osoba.
Wysłałem jej list, kopertę zwrotną oraz 3 karteczki. Karteczki zostały podpisane, na jednej z dedykacją ;) Jestem bardzo szczęśliwy. Pisałem na adres :

Narodowy Stary Teatr
im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie
ul. Jagiellońska 5
31-010 Kraków
dla Doroty Segdy 
















Pozdrawiam 

Adam ;) !!

10 komentarzy:

  1. Pani Dorota to świetna aktorka, pamiętam jej wspaniałą tytułową rolę "Faustyna"
    Serdecznie Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nic nie było :) Super autograf gratuluję i zazdroszczę też muszę do Pani Doroty napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Też ostatnio chciałam do niej napisać. W sumie chyba nie widziałam dotąd jej podpisu na żadnym z blogów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromne gratulacje! Serdecznie zapraszam na swego nowego bloga http://natienchanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń