środa, 7 maja 2014

Gabrysia Raczyńska

Witajcie kochani ;)
Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejny autograf z mojej kolekcji. Jest on od Gabrysi Raczyńskiej, która gra malutką Basię w serialu M jak miłość ;) Basia podbiła moje serce od pierwszej sceny w serialu. Widać że ma talent aktorski i świetnie wciela się w rolę małego spryciarza ;) A poza tym jest słodka jak cukierek ;) Rola Basi daje serialowi więcej radości i wesołości, bardzo się cieszę że Gabrysia wciela się w tę postać ;) Oczywiście jak się domyślcie pisałem do Gabi na profilu na facebooku ;) Odpowiedź otrzymałem bardzo szybko, ponad tydzień od napisania ;) Otrzymałem piękne zdjęcie z podpisem i dedykacją ;)










Pozdrawiam
Adam <3

9 komentarzy:

  1. Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ta różnorodność komentarzy... :)
    Brawo! (zamiennik "gratulacji", który podsunął mi kiedyś Rzelik...)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję chociaż nie przepadam za autografami od dzieci ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację ! :)
    Zapraszam u mnie NN ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny profil zapraszam do siebie :-)
    http://autografy-ani.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń