niedziela, 25 maja 2014

Magdalena Różczka

Witajcie, nie było mnie dosyć długo, ale miałem jeszcze dużo nauki przed ostatnią prostką ;) A do tego dochodzi prawo jazdy i trzy razy w tygodniu o 19 w domu, no masakra. Słuchajcie za tydzień dokładnie w niedzielę wyjeżdżam do Włoch i jak uda  mi się porobić dużo zdjęć to może coś wam opiszę. W sobotę za tydzień być może zrobię jeszcze jedną notkę, a później cały tydzień mnie nie będzie ;)
Dzisiejsza notka poświęcona jest aktorce Magdalenie Różczce. Jest to polska świetna aktorka znana m in z : Lekarzy, Czasu honoru, Usta usta i wielu innych. Jestem bardzo szczęśliwy że posiadam jej podpis, a w zasadzie dwa. I już mówię czemu dwa, otóż pisałem do pani Magdy na adres TVN Lekarzy, i długi podpis nie przychodził i w końcu wziąłem sprawę w swoje ręce i napisałem do pani Magdy na portalu FB i udało się. Chyba było to tak że w tym samym tygodniu otrzymałem jej podpis i z lekarzy i z facebooka, to się nazywa fart ;) Także wiecie sami już jak szukać tego podpisu ;) Oba zdjęcia otrzymałem od pani Magdy, nic jej nie wysyłałem ;) Oba są z dedykacjami. Jestem bardzo zadowolony że posiadam te podpisy w swojej kolekcji ;)






Pozdrawiam
Adam ;)

10 komentarzy: